11 Mart 2019 Pazartesi

Önceki Soruları Yükle


Naber? İyi. Naber lan? Aynı. Naber abi? Fena değil. Naber? Bilmem. N'apıyorsun? Hiç. Ne var ne yok? Aynı. N'apıyorsun? Dolanıyorum. Peyote'ye gidelim mi? Olur. Ketçap, mayonez? Az az. Yeşillik olsun mu? Lütfen. Radiohead açayım mı? Hayır. Soldaki sen misin? Evet. Şiir sever misin? Bazen. Greenpeace'e destek olmak ister misiniz? Hayır. British English ile İngilizce eğitim düşünür müyüz? Nein. Bunu yaparken hiç utanmadın mı? Hayır. Afedersiniz bir liranız var mı acaba? Evet. Sigara içsem rahatsız olur musun? Hayır. Başka bir şey içsem rahatsız olur musun? Hayır. Mabel Matiz açsam rahatsız olur musun? Evet. Ceylan Ertem? Yapma. Ben seni nerden tanıyorum? Bilmem. Hiç Adana'lıya benzemiyorsun? Üzgünüm. Kirayı yatırdın mı? Hayır. Ama kardeş, biz böyle mi konuşmuştuk? Sanmıyorum. Nasıl olcak peki? Bilmem. Alo Elmadağ Hukuk Bürosu'ndan arıyorum Volkan Bey ile mi görüşüyorum? Hı hı. Kilo mu verdin? Galiba. Uyandırdım mı? Evet. Sıkıldın mı? Çok. Sıkıldıysan kalkalım? Olur. Denemek ister misin? Evet. Favori sanatçın kim? Muhammed. Yoldayım bir şey lazım mı? Mançiz. Koal? Olur. Kaç lira ateşleyebilirsin? 20. Ateşin var mı? Olması lazım. Fazla sakızın var mı? Olması lazım. Uykun mu geldi? Hayır. V-pills penis büyütücü ile penisinizi üç ayda tam beş santim büyütmek ister misiniz? Hayır. Bizimle çalışmak ister misiniz? Hayır. Kafanda ne var? Hiç. Geleceğe dair? Hiç. Sizin bölüm mezunları hangi alanlarda çalışabiliyor? Bilmem. O n'apıyor? Bilmem. Görüşüyor musunuz? Hayır. İstanbul'da mı? Bilmem. Hayatta mı? Bilmem. Hayatta olduğunu biliyor mu? Bilmem. Özlüyor musun peki? Bazı geceler. Para üstü alamayan var mı? Ben. Aramızdan birini öldürmek istersen kimi öldürürdün? Seni. Attığım senaryoya bakabildin mi? Henüz değil. Uyumazsan beni sabah 7 gibi uyandırabilir misin? Tamam.

Çıkıyor musun? Evet.
Nereye? Dışarı.


Volkan Yalçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her Şeye Yeniden Başlamak Mümkün Mü?

arzın merkezinden başlayarak senin merkezinden, ilk öptüğümden nefes suyundan ağaçların ayaklandığı yerden konuşurken uzayan boşluklarda...