16 Ocak 2019 Çarşamba

Üzerine Düğümler Atıp Giden, Üstelik Çözmek İçin Sana Kendini Bıçak Gibi Bırakan Şiiri

I.
beni bir rüyada görüp, unutan.
bana, onun rüyasında bile onu gösterdi

II.
hazırlıklar yapıldı, karşılandı karmaşa
varılması lazım dendi,  o,,
burada ise konmuş kartallar vardı
vahşi değil, keskin olmayan gözlerine
bakıyorduk, oturmuştuk
öyle mi?
inanmıştık dedi artık bırakmıştı olmayanı
rüyasında dahi, hatırına gelen
ağlayışları

karılmıştı artık eskisiyle inanç
yenisiyle alay ve değmemişti söz artık nedendir hiç duygulara
sordu,  böyle beklemekten sıkılmadın mı?
sordu, böyle yaşamaktan yorulmadın mı?
sordu, niçin kendini…  o,,

I.
ayrıldım oradan ve başlayan bir şey gördüm
nerede kaldı eskiyle olan
vakitsiz yeni? 

III.
Böylece bir düğümü çözüp, ilerledim
Öyle sanmıştım, ilerledim sandığımda
Bıçağı gördüğüm, o,,
Oysa kendini bir düğüm gibi gidişiyle
Var edip, bıçağı da kendinden eden,

Mete Karaoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her Şeye Yeniden Başlamak Mümkün Mü?

arzın merkezinden başlayarak senin merkezinden, ilk öptüğümden nefes suyundan ağaçların ayaklandığı yerden konuşurken uzayan boşluklarda...