21 Şubat 2019 Perşembe

Meşguliyet

Elime geçen her yeni kitabın
Okumadan kırdım
Ön ve arka kapağını,
Ben bir şeylere kırarak başlıyorum
Önce kalbimi
Şiiri gördüren bu şubat bitsin
Koptu karanlığın kancası etimle
Senin elin merhemdir
İyileştir
Utanıyorum ağrılarımdan
Dile yağmurla gelen bu aydan
Mutfağımdaki morluk
Ezilen kalbimin çürüğü dersem
Arabeskin ablası desinler bana da
İnsanlar, yağmurlar, hüzünler
Kırıyor günde kaç adım atsam bu darlıkta
Canımın sıkıntısı büyüyor
Kalkıp bu morlukla
Ayvaların içini deşiyorum
Karnı yarılan ayvadan
Tatlı oluyor
Benden meşguliyet
Tanıdığım kadınlar
Kendi kanıyla besleniyor
Yanılsam da sıkıntısı yok
Senin elin iyidir
Akarsuyu göle çeviren
Sabrın kendi lahzası ile
İyileştir.
15 Şubat 2018 Ankara
Birgül Turan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Her Şeye Yeniden Başlamak Mümkün Mü?

arzın merkezinden başlayarak senin merkezinden, ilk öptüğümden nefes suyundan ağaçların ayaklandığı yerden konuşurken uzayan boşluklarda...